ماسک مو درمانی LISO BLINDADO :

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ماسک مو درمانی LISO BLINDADO :

ماسک آب بند LISO BLINDADO  به طور تخصصی ، هوشمند و هدفمند با ترکیبی از کراتین، دی پانتنول و روغن بذر کتان فروموله شده است به منظور برای ترمیم فوری انواع موهای صاف شده – طبیعی، یا دکلره شده که آسیب های  شیمیایی یا مکانیکی –  به آنها تحمیل شده اند  و بسیار ساییده، خشک و شکسته به نظر می رسند، می شود. یک درمان حرفه ای که فیبر مو را عمیق بازسازی می کند، تعادل کامل ساختار لایه به لایه مو را بازیابی می کند از طریق محافظت و کاور لایه ی CMC و نیز لایه ی چرب MEA-18  ، بازیابی و متعادل کردن ph  مو ، مرتب کردن بار یونی مو در فرم آنیون متعادل و منظم  که گره خوردگی ، وز شدن مو را درمان و  شانه پذیری بهتر را تقویت می کند، کوتیکول را محکم می کند، درخشندگی ایجاد می کند، علاوه بر این که تارهای به طور طبیعی آرام و هم تراز می شوند.

ویژگی :

  • *این محصول بدون عامل های آلدهیدی ، تیگلوکاتی ، آنزیمی چون تانن و…
  • * فاقد مواد نفتی ، نمک کلرید سدیم ، سولفات ، پارابن و مواد نفتی
  • * بر روی حیوانات تست نشده است
  • * دارای گواهی تست درماتولوژی می باشد .
  • *دارای اثر عمل سریع در بازیابی –بازسازی –ترمیم و تغذیه فیبر مو

ماسک زره صاف زوما (LISO BLINDADO) یک درمان قدرتمند است که برای ارائه نتیجه ای حرفه ای ، ویژه در  ترمیم انواع موهای صاف، چه طبیعی، چه شیمیایی و یا مکانیکی طراحی شده است. این ماسک با فرمولاسیون غنی خود که حاوی کراتین، دی پانتنول و روغن بذر کتان است، قصد دارد موهای فرسوده، خشک و آسیب دیده را جوان کند.

مزایای کلیدی ماسک

  • کراتین: حمایت ساختاری ضروری برای مو، ترمیم آسیب و افزایش استحکام را فراهم می کند.
  • ویتامین D-Panthenol:عمیقاً موها را آبرسانی می کند و به حفظ رطوبت و حفظ نرمی و درخشندگی کمک می کند.
  • روغن بذر کتان: سرشار از اسیدهای چرب امگا، این روغن موها را تغذیه می کند، درخشندگی و موخوره را کاهش می دهد و در عین حال سلامت کلی مو را بهبود می بخشد.
  • ترمیم فشرده: ایده آل برای موهای بسیار خشک، شکسته یا فرآوری شده که نیاز به ترمیم و مراقبت فوری دارند.
  • همه کاره: مناسب برای انواع و بافت های مو، چه طبیعی باشند و چه تحت درمان های شیمیایی قرار گرفته باشند.

نحوه استفاده از ماسک زرهی صاف زوما :

  • موهایتان را شامپو بزنید:

همچنان که قبلا ذکر شد با تمیز کردن موهای خود با  شامپو زرهی صاف زوما شروع کنید تا هرگونه تجمعی را از بین ببرید و موهای خود را برای درمان آماده کنید.

  • موهای خود را با حوله خشک کنید:

پس از آبکشی شامپو، آب اضافی موها را با حوله به آرامی فشار دهید. برای جذب بهینه محصول، موهای شما باید مرطوب باشد اما آب چکه نداشته باشد .

  • مقدار مورد نیاز از ماسک زره صاف زوما (بسته به طول و حجم موهایتان) بردارید و به طور یکنواخت روی موهایتان بمالید. به صورت طناب کش از ریشه تا نوک ساقه .
  • از یک شانه با دندانه پهن استفاده کنید تا ماسک به طور مساوی روی موهایتان پخش شود. این تضمین می کند که هر رشته پوشیده شده و حداکثر سود را دریافت می کند.
  • اجازه دهید ماسک برای مدت زمان توصیه شده (معمولاً 15 الی 30 دقیقه) روی موهای شما بماند. برای نفوذ عمیق تر، می توانید موهای خود را در یک حوله گرم بپیچید یا از کلاه دوش برای ایجاد یک محیط گرم استفاده کنید.
  • پس از مدت زمان تعیین شده، موهای خود را کاملا با آب خنک بشویید تا کوتیکول ها را ببندید و درخشندگی بیشتری داشته باشید. مطمئن شوید که تمام محصول شسته شده است.

استفاده از کیت درمانی  زره‌دار صاف زوما در روتین مراقبت ماهیانه می‌تواند به جوان‌سازی و احیای موهای شما کمک کند و ظاهری نرم‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر به موهایتان بدهد. از موهای شاداب و صافی که با این درمان قدرتمند به دست می آورید، لذت ببرید!

Ingredients

Water, Butyl Hydroxytoluene, Benzyl Salicylate, Cetearyl Alcohol, Cetearete-20, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Decamethylcyclopentasiloxane, Dimethiconol, Hexyl Cinnamal, Hydrolyzed Keratin, Flaxseed Oil, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Perfume, PEG- 150 Distearate, Petrolatum

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو درمانی LISO BLINDADO :”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
ماسک مو درمانی LISO BLINDADO :