تونیک پمپ ویتامین اوج سرعت رشد مو ناتوترات 120 میل کد40674

تونیک پمپ ویتامین ناتوترات تحریک رشد انفجاری مو ، به رشد سالم و سریع مو کمک می کند .
باعث افزایش خون رسانی به اسکالپ و از آن طریق افزایش اکسیژن رسانی به فولیکول می شود .
فرمول آن حاوی اکتیوهایی است که مستقیما برروی پوست سر عمل می نمایند، پاپالی مو راتحریک می کنند.
غنی شده با : آمینواسید آرژنین ، دی پانتیول ، عصاره ی گیاهان محرک
مناسب :
– برای انواع اسکالپ
کارایی:
– کنترل و درمان ریزش
– تغذیه و تقویت ریشه مو
کارایی :
* حداکثر تغذیه و تقویت مو
* دارای خاصیت مرطوب کننده گی برای اسکالپ
* فاقد چربی و بافت چرب برروی اسکالپ
* تحریک فولیکول مو از طریق اکسیژن رسانی و خون رسانی به اسکالپ

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

تونیک تقویت رشد 120 میل ناتوترات

Natutrat SOS Maximum Growth Tonic Vitamin Bomb 120ml

تونیک موی با حداکثر رشد بمب ویتامین ناتوترات اسکیف به رشد موی سالم، تغذیه و تقویت مو کمک کرده و آن را تحریک می کند.استفاده از این محصول باعث افزایش خون رسانی به اسکالپ و از آن طریق افزایش اکسیژن رسانی می شود .فرمول آن حاوی اکتیو هایی است که مستقیما روی اسکالپ عمل میکنند و پاپلای مو را تحریک می کنند .

کارایی :

  • حداکثر تغذی و تقویت اسکالپ و مو
  • افزایش و تحریک سرعت رشد مو

مخصوص :

انواع اسکالپ

 

ویژگی های محصول :

 

  • بدون ایجاد حس چربی
  • بسته بندی زیست تخریب پذیر
  • بدون تست حیوانی
  • دارای تست درمالوژی

فواید تونیک تقویت رشد اسکیف

ترکیب دی پانتنول، آرژنین و گیاهان محرک می تواند فرمول قدرتمندی برای افزایش سلامت پوست سر و مو ایجاد کند. در اینجا مزایای جمعی این ترکیب آمده است:

  1. 1. افزایش جذب مواد مغذی

آرژنین گردش خون را بهبود می بخشد و باعث بهبود رساندن مواد مغذی ضروری و اکسیژن به فولیکول های مو می شود. این، همراه با خواص مرطوب کنندگی دی پانتنول ، تضمین می کند که موها مواد مغذی مورد نیاز برای رشد قوی و سالم را دریافت می کنند.

  1. بهبود هیدراتاسیون و حفظ رطوبت

دی پانتنول به دلیل توانایی خود در نفوذ به ساقه مو، ایجاد آبرسانی عمیق و نرمی شناخته شده است. این حفظ رطوبت به مبارزه با خشکی و شکنندگی کمک می کند و منجر سلامت موها می شود.

  1. ساختار مو تقویت شده

آرژنین به تولید کراتین، تقویت تار های مو و کاهش شکستگی کمک می کند. هنگامی که با اثرات مرطوب کننده دی پانتنول ترکیب شود، انعطاف پذیری کلی مو افزایش می یابد.

  1. سلامت پوست سر و خواص تسکین دهنده

دیپانتنول به تسکین شرایط تحریک شده یا حساس پوست سر کمک می کند، در حالی که گیاهان محرک می توانند یک محیط سالم پوست سر را تقویت کنند. گیاهانی مانند نعناع، ​​گزنه و رزماری می توانند پوست سر را تقویت کرده و گردش خون را بهبود بخشند و اثربخشی کلی درمان را افزایش دهند.

  1. حمایت از رشد مو

این ترکیب می تواند رشد مو را با بهبود سلامت فولیکول ها تحریک کند. افزایش جریان خون و گیاهان محرک آرژنین باعث تکثیر مو، کاهش نازک شدن مو و تشویق رشد موهای جدید می شود.

 

  1. افزایش خاصیت ارتجاعی مو

هیدراتاسیون ارائه شده توسط  دی پلنتنول به بهبود خاصیت ارتجاعی مو کمک می کند و آن را کمتر در معرض آسیب و شکستگی قرار می دهد. این امر برای حفظ موهای بلندتر و جلوگیری از دو شاخه شدن انتهای مو مفید است.

  1. اثرات آنتی اکسیدانی

گیاهان محرک خواص آنتی اکسیدانی دارند که به محافظت از مو و پوست سر در برابر استرس اکسیداتیو و آسیب های محیطی کمک می کند. این امر می تواند در حفظ سلامت کلی مو نقش داشته باشد.

نتیجه

ترکیبی از دی پانتنول، آرژنین و گیاهان محرک می تواند راه حلی قوی برای بهبود شرایط پوست سر و تقویت رشد مو باشد. آنها با هم یک رویکرد چند وجهی برای تقویت، آبرسانی و تغذیه مو ارائه می کنند و در عین حال باعث رشد و افزایش سلامت کلی مو می شوند.

 

فواید استفاده از تونیک برای اسکالپ و مو

  1. pH پوست سر را متعادل می کند

تونیک های پوست سر می توانند به بازیابی و حفظ تعادل pH طبیعی پوست سر کمک کنند و محیط سالم تری برای رشد مو

  1. سلامت پوست سر را افزایش می دهد

فرمولاسیون تونیک اغلب دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است که می تواند تحریکات را تسکین دهد، شوره سر را کاهش دهد و از شرایط پوست سر جلوگیری کند.

  1. فولیکول های مو را تغذیه می کند

غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی، تونیک های پوست سر، فولیکول های مو را تغذیه می کنند و مواد مغذی ضروری مورد نیاز برای رشد موی سالم را اضافه می کنند.

  1. بافت مو را بهبود می بخشد

استفاده منظم از تونیک های پوست سر می تواند با بهبود سلامت کلی مو و کاهش شکنندگی، موهایی صاف تر و درخشان تر را به شما ببخشد .

  1. از رژیم کلی مراقبت از مو پشتیبانی می کند

ترکیب یک تونیک پوست سر می تواند اثربخشی سایر محصولات مراقبت از مو را با آماده کردن پوست سر برای جذب بهتر مواد مغذی افزایش دهد.

عناصر فعال :

آرژنین

 

آرژنین، یک اسید آمینه است که نقش مهمی در ارتقاء سلامت مو و پوست سر دارد.

عناصر کلیدی آرژنین

آمینو اسید:

آرژنین به عنوان یک اسید آمینه نیمه ضروری طبقه بندی می شود، به این معنی که بدن می تواند آن را تولید کند، اما می توان آن را از منابع غذایی نیز به دست آورد.

تولید اکسید نیتریک:

آرژنین پیش ساز اکسید نیتریک است، ترکیبی که به بهبود جریان و گردش خون کمک می کند.

بلوک ساختمانی پروتئین:

آرژنین به عنوان یک اسید آمینه برای تولید پروتئین ها از جمله کراتین که برای سلامت مو ضروری است، حیاتی است.

فواید برای رشد مو و پوست سر

بهبود گردش خون:

تولید اکسید نیتریک باعث افزایش جریان خون در فولیکول های مو می شود. گردش خون بهتر به معنای افزایش تحویل مواد مغذی ضروری و اکسیژن است که از رشد مو حمایت می کند.

 

فولیکول های مو را تحریک می کند:

با افزایش جریان خون، آرژنین می تواند فولیکول های مو را تحریک کند و نه تنها رشد، بلکه سلامت و شادابی موهای موجود را نیز تقویت کند.

 

افزایش چرخه رشد مو:

آرژنین به طور بالقوه می‌تواند فاز آناژن (رشد) چرخه مو را طولانی‌تر کند و به موها اجازه می‌دهد قبل از وارد شدن به مرحله ریزش، بلندتر و سالم‌تر شوند.

تقویت ساختار مو:

آرژنین به عنوان یک بلوک ساختمانی از کراتین به تقویت ساختار مو کمک می کند و آن را کمتر در معرض شکستگی و آسیب قرار می دهد.

خواص مرطوب کنندگی:

آرژنین همچنین دارای اثرات مرطوب کنندگی است که می تواند به هیدراته و متعادل نگه داشتن پوست سر کمک کند و خشکی یا تحریک را کاهش دهد.

اثرات ضد التهابی بالقوه:

آرژنین ممکن است به کاهش التهاب در پوست سر کمک کند، یک اثر تسکین دهنده ایجاد می کند و به طور بالقوه شرایطی را که مانع رشد مو می شود را کاهش می دهد.

دی – پلنتنول

دی پانتنول به عنوان پروویتامین B5 شناخته می شود، به دلیل خواص بسیار مفید برای مو و اسکالپ، یک عنصر محبوب در محصولات مراقبت از مو است .

 

عناصر کلیدی دی پانتنول

پروویتامین B5: دی پانتنول شکل الکل اسید پانتوتنیک (ویتامین B5) است و به راحتی توسط پوست و مو جذب می شود.

مرطوب کننده: رطوبت را به مو و پوست سر جذب می کند و به هیدراته نگه داشتن آنها کمک می کند.

تشکیل لایه محافظ : دی – پانتنول می تواند یک سد محافظ روی مو ایجاد کند و به حفظ رطوبت و محافظت در برابر آسیب های محیطی کمک کند

فواید برای رشد مو و پوست سر

آبرسانی عمیق:

دی پانتنول با نفوذ به ساقه مو، آبرسانی عمیق را فراهم می کند و از خشکی آن جلوگیری می کند. موهایی که به خوبی هیدراته شده اند کمتر در معرض شکستگی و آسیب هستند.

بهبود خاصیت ارتجاعی مو:

با افزایش رطوبت، دی پانتنول خاصیت ارتجاعی مو را بهبود می بخشد، آن را در برابر کشش انعطاف پذیرتر می کند و شانس دو شاخه شدن مو را کاهش می دهد.

 

تسکین سوزش پوست سر:

دی پانتنول دارای خواص تسکین دهنده است که می تواند به آرام کردن تحریک و کاهش التهاب روی پوست سر کمک کند و محیط سالم تری برای رشد مو ایجاد کند.

 

تقویت کننده مو:

استفاده منظم از دی پانتنول می تواند مو را تقویت کرده و خطر شکستگی و شکنندگی مو را کاهش دهد. موهای قوی تر از رشد کلی حمایت می کند.

 

افزایش چرخه رشد مو:

با حفظ پوست سر هیدراته و سالم، دی پانتنول می تواند از مراحل چرخه رشد مو پشتیبانی کند و اطمینان حاصل کند که موها برای مدت طولانی تری در فاز آناژن (رشد) باقی می مانند.

 

سلامت پوست سر را ارتقا می دهد:

پوست سر که به خوبی مرطوب شده باشد برای رشد بهینه مو ضروری است. دی پانتنول به حفظ محیط متعادل پوست سر کمک می کند و خشکی و پوسته پوسته شدن پوست سر را کاهش می دهد.

طریقه استفاده :

بعد از شستشوی کامل پوست سر و موهایتان ، اسپری تونیک تقویت رشد ناتوترات اسکیف را روی اسکالپ خود افشانه کنید تا به همه‌ی سطح اسکالپ برسد . سپس به ارامی ماساژ دهید و تا حمام بعدی مواد را از روی اسکالپ پاک نکنید .

 

نکته :

برای افزایش توان کارایی ، میتوانید 2 عدد آمپول جابوراندی اسکیف (کد 46011) و 3 عدد آمپول بیوتین اسکیف (کد 46003) را با محتوای تونیک ترکیب کنید .

ترکیبات :

 

Acetyl Methionine, Ethyl Alcohol, Water, Arnica Flower Extract [Arnica Montana], Benzyl Salicylate, Calendula Extract, Pepper Fruit Extract, Orange Dye 15510, Quinine Extract, Citric Acid, Dried Egg Yolk, Extract Clove Leaf, Glycerol, Hexyl Cinnamal, Imidazolidinylurea, Limonene, Linalool, Methylparaben, Perfume, PEG-12 Dimethicone, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-90M, Brazilian Ginseng Root Extract, Phenoxyethanol, Extract of Jaborandi Leaf, Pollen Extract, Potassium Sorbate, Propylene Glycol, Propylparaben, Sodium Benzoate, Sodium Chondroitin Sulfate, Sorbitol, Tetrasodium Edetate, Tridecet-9, Wheat Germ Extract, Urtica Dioica Extract.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونیک پمپ ویتامین اوج سرعت رشد مو ناتوترات 120 میل کد40674”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
تونیک پمپ ویتامین اوج سرعت رشد مو ناتوترات 120 میل کد40674