پماد مغذی و بازسازی شارژ فر 80 گرم کد 40360

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

فیلرموی فر و مجعد (شارژ کراتین  فوق غلیظ تعریف موی فر) کرافرم 80 گرمی

Keraform Ultra Activated Refill Defined Curls 80g      

                                                         

فیلر موی فر کرافرم  یک درمان ایده آل ، فوق غلیظ و با نتایج فوری با خاصیت بازسازی کننده و ریکاوری فشرده برای درمان موهای فر و موجدار است .

موهای فر و مجعد زیبایی منحصر به فردی دارند و برای حفظ سلامت و زیبایی خود نیاز به مراقبت خاصی دارند. انتخاب بهترین محصولات مراقبت از مو که به طور خاص برای موهای فر ومجعد طراحی شده اند در دستیابی و حفظ فرهای زیبا بسیار مهم است.

کرم فیلر موی فر کرافرم ، کرم غلیظی با بافت خامه ای است ،این امکان را فراهم می کند که پروتئین‌ها و ویتامین‌ها را در تارهای آسیب دیده رسوب کنند و به هم بستگی و اتصال فیبرهای مو در لایه کوتکس کمک می‌کند و به موها استحکام، خاصیت ارتجاعی و حالت می‌دهد.

این محصول به شما کمک می کند فرهای طبیعی خود را تقویت کنید و بهترین محصولات را برای بازیابی ،درمان و بازسازی موهای مجعد خود پیدا کنید.

بزرگترین چالش هایی که افراد دارای موهای مجعد با آن مواجه هستند، خشکی ،زبری ،کدری،گره خوردگی، وز و موخوره است. موهای مجعد به دلیل ساختاری که دارند بیشتر در معرض از دست دادن رطوبت هستند. مشتریانی که به دنبال بهترین ها برای موهای مجعد هستند، اغلب به سمت محصولات مراقبت از مو با فرمول حفظ رطوبت جذب می شوند. این محصول باعث آبرسانی عمیق، قفل شدن رطوبت و رفع کامل گره خوردگی و وز مو و جلوگیری از موخوره می شوند و بهترین انتخاب برای موهای مجعد است.

هر انحنای مو(فر و موج ) نیاز به مراقبت ویژه دارد و برای احترام به منحصر به فرد بودن موهای خود باید آن را بدانید! تکنیک های زیادی در دسترس هستند و یادگیری نحوه سفارشی کردن آنها برای نوع موی شما باعث بهبود روال شما و قدرت انتخاب شما می شود.

با فرض اینکه موهای شما دارای بافت مجعد یا فر با نوعیت خشک و حجیم و در واقع  دارای تیپ مو B3  است. با این مشخصات ابتدا باید مشخص شود که آیا میل به تعریف فر و حفظ حجم است یا تعریف فر با حجم کنترل شده برایتان اهمیت دارد ؟  به این ترتیب انتخاب شامپو و نرم کننده  بسیار کار آسانی  است. اما ما درمان های ایده آلی داریم. با این تشخیص تارها (نوع مو : خشک) و آگاهی از اینکه موهای مجعد در هیدراته نگه داشتن فیبر مشکل دارند، ما محصولی با حداکثر بار تغذیه و هیدراتاسیون که دارای بافتی کرمی است را به عنوان درمان ایده آل به شما توصیه می کنیم .

عملکرد محصول  :

1-  باعث می شود پروتئین ها و ویتامین ها را در فیبر مو رسوب کنند، یعنی یک محصول حرفه ای شارژ کننده میکروفیبر و ماکروفیبرهای کورتکسی موی فر، با حفظ حالت است

2- باعث به هم پیوستن فیبرهای مو می شوند ، درواقع از ایجاد موخوره جلوگیری می کند و موخوره را هم درمان می کند.

3- به موها استحکام می بخشد .

4- موها را عمیقا هیدراته می کند .

5- خاصیت الاسیسته مو را بازیابی می کند و شکننده گی مو را درمان می کند.

6- دارای اثر عمل فوری و ماندگاری بالا

استفاده حرفه ای از این محصول به شما این امکان را می دهد که موها فرفری سالم ، زیبا، بدونه وز ، بدونه گره خوردگی و با فرهای تعریف شده داشته باشید.

ویژگی های محصول :

  • به صورت تخصصی و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی دنیا به منظور بازسازی ، بازیابی و جایگزینی و تعریف موی فر ، موجدار و کینکی طراحی شده است .
  • این کرم غنی شده با مواد فعال اثر گذار و هوشمند
  • فاقد مواد نفتی ، پارابن ، مواد آلرژیک ، سیلیکون و نمک کلرید سدیم است .
  • کاملا وگان ،طبیعی و پایدار است .
  • دارای عطر دلپذیر و خاطره انگیز می باشد .
  • وز و گره خوردگی موی فر را درمان می کند .
  • ایجاد یک لایه ی محافظ بر روی فیبر مو برای محافظت از تهاجمات شیمیایی و مکانیکی با حفظ فرم فر مو

 

عناصر فعال :

پروتئین کوینا ، کلاژن گیاهی و دی-پانتینول

سه عامل فعال موجود در این محصول نقش های متفاوتی در بهبود ، درمان و تقویت موهای فر دارند.

  • پروتئین کوینا : به موهای فر انرژی می دهد و موجب بازسازی فیبر مو می شود ،چون به عنوان ک عامل تغذیه ای هم عمل می کند می تواند موهای به شدت آسیب دیده را عمیقا ترمیم کند. با پوشاندن ساختمان مو و تقویت میکروفیبرهای موجود در مو باعث افزایش حالت الاسیسته و لاستیک مو می شود .
  • دی – پانتینول : دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی بالایی می باشد و به موها کمک می کند تا از داخل به خارج هیدراته شوند و رطوبت را نگه دارند .
  • کلاژن :یک پروتئین مهم و حیاتی است که در داخل ساختار پوست، مو و ناخن وجود دارد که به بازیابی سلامت مو کمک می کند. و به طور تخصصی استحکام و انعطاف موها شده و در نتیجه موهای مستحکم ، نرم و لطیفی را ارئه می دهد.

این محصول یک گزینه عالی و ایده آل برای کسانی است که به دنبال درمان فشرده برای موهای فرفری و مجعد هستند. با فرمول فوق غلیظ خود، بازسازی و ریکاوری فوری را برای موهای فرفری فراهم می کند، به تعریف فر و مبارزه با گره خوردگی ، وز و موخوره کمک می کند. ایده آل برای موهایی که نیاز به رطوبت رسانی و تغذیه عمیق دارند، این فیلر پرکننده درمان مویرگی فیبر مو است و  موها را سالم تر، نرم تر و درخشان تر می کند. برای بهترین نتیجه، با پیروی از توصیه های سازنده، روی موهای تمیز و مرطوب استفاده کنید. استفاده منظم می تواند به حفظ حالت فر، تعریف و سلامت فرهای شما کمک کند.

منظور از بازسازی ، بازیابی و تعریف موهای مجعد به فرآیندها و درمان هایی با هدف بازگرداندن سلامت و شکل موهای مجعد اشاره دارد.

ریکاوری موهای فرفری :

بهبودی شامل ترمیم آسیب و بازگرداندن رطوبت به موهای مجعد است که اغلب مستعد خشکی، شکستگی و موخوره هستند. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

رطوبت رسانی عمیق : استفاده از محصولاتی که عمیقاً موها را آبرسانی و مرطوب می کنند و از آب بندهای فیبر مو مراقبت می کنند.

ترمیم: درمان هایی که به ترمیم CMC  و نیز لایه ی MEA-18 می پردازند و نیز منجر به  تقویت رشته ها و کاهش شکستگی تار مو می شوند.

تغذیه: تامین مواد مغذی ضروری که باعث رشد موی سالم تر و بهبود بافت کلی مو می شود.(همچون ویتامینها و آنتی اکسیدانها و…)

تعریف موهای مجعد

تعریف به دستیابی به فرهای خوش فرم و متمایز اشاره دارد که شامل موارد زیر می باشد :

شکل گیری فر: تقویت الگوی فر طبیعی به گونه ای که فرها به جای وز یا نامشخص، منظم و به وضوح مشخص شوند.

کنترل موخوره: ایجاد تعادل در بار یونی و PH  مو و صاف کردن کوتیکول مو برای جلوگیری از موخوره و براق ماندن فرها.

بافت و حجم: ایجاد ظاهری متعادل با فرهای مشخص که دارای بدنه و حجم هستند، به جای اینکه سنگین یا سست شوند.

برای دستیابی به ریکاوری و تعریف، درمان موهای مجعد اغلب شامل ترکیبات رطوبت رسان (مانند روغن ها و کره ها)، پروتئین هایی برای تقویت، ویتامین ها و محصولات حالت دهنده است که برای تقویت و حفظ فرم فر طراحی شده اند. مراقبت منظم با محصولات مناسب می تواند به مرور زمان به فرهای سالم تر و مشخص تر منجر شود.

برای پروسه بازسازی اشاره به ایجاد استحکام و قوام و الاسیسیته مو دارد ، یعنی پیوندهای طولی و عرضی مو را دوباره برقرار می کند و به مو نشاط و استحکام می بخشد .

طرز استفاده از محصول :

این محصول همچون یک درمان عمیق و ارژانسی برای موهای فرفری قابل استفاده است .

تیپ موهای 2B,2C,3A,3B,3C,4A,4B,4C را به طور مشخص و هدفمند درمان

مرحله اول : موها را با شامپوی کاچوس کرافورم بشورید و در صورت نیاز تا دوبار این کار را انجام دهید تا ناخالصی ها از روی مو پاک شود. صد در صد آبکشی کنید .

مرحله دوم : موها را با استفاده از حوله در حد 50 درصد خشک کنید . (آبچکه ی موها را بگیرید .)

مرحله ی سوم : مواد LOAD ULTRA Activated  را به صورت رشته به رشته و طناب کش به موها بزنید و موها را در جهت فر تاب دهید (بپیچانید ).

مرحله چهارم : 10 الی 15 دقیقه تایم مکث به موها بدهید که بتوانند مواد را جذب کنند. (استفاده از کلاه پلاستیک اثر عمل جذب مواد را افزایش می دهد) .

مرحله پنجم : موها را با آب صد درصد آبکشی کنید.

با استفاده از دیسپانسر موها را منظم و خشک کنید .

توجه :

کیت مراقبتی برای موهای درمان شده شامل :

  • شامپو کاچوس موهای فر کرافورم
  • نرم کننده کاچوس موهای فر کرافورم
  • کرم براشینگ کاچوس موهای فر کرافورم یا کیت مراقبت روغنهای آفریقایی ناتوترات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پماد مغذی و بازسازی شارژ فر 80 گرم کد 40360”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پماد مغذی و بازسازی شارژ فر 80 گرم کد 40360