ماسک مو درمانی فشرده بابونه 1000میل کد 40219

مخصوص:
– دارای PH متعادل بین 4/5 تا 5/5موهای موج دار و فرفری و بسیار خشن و شانه ناپذیر و کینکی
-غنی شده با :عصاره بابونه+پروتئین های شیر +عسلفاقد نشاسته
و درخششـی جـذاب بـه موهـا ی شـما مـی دهـدعصـاره بابونـه :آنتـی اکسـیدان قوی،سرشـار از اسـیدهای چـرب کـه بـه عمـق مـو نفـوذ مـی کنـد و مـو را بازسـازی و تقویـت مـی کنـد
-پروتئین شیر:عمل هیدراتاسیون و جوان سازی مو را انجام می دهد .
-عســل:خاصیت ضــد باکتــری و ضــد قارچــی دارد.رطوبــت کوتیکــول را حفــظ مــی کنــد و خاصیــت ارتجاعــی مــو را بهبــود مــی بخشــد
.مـو را نـرم مـی کند

کارایی محصول:
*احیای عمیق مو
*تغذیه فیبر مو
*آبرسانی و هیدراتاسیون مو
*به موها درخششی جذاب می بخشد
*موها را ابریشمی و حالت پذیر می ک

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ماسک مو فشرده بابونه 1000میل کرافرم

یک ماسک درمانی ،هوشمند و فشرده برای استفاده حرفه ای یا خانگی است .
با فرمول های فوق غلیظ ، pH از 4.50 تا 5.50، (متعادل ) قوام بالا و نشاسته ( آمیدو ) 0 % درصد، برای موهای موج دار ،فر ، کینکی اثری فوری و موثر را نشان می دهد و بازسازی ، تغذیه و هیداتاسیون عمیق فیبر
را ارائه می دهد. موهای تحت درمان شیمیایی به طور طبیعی حساس هستند و در معرض آسیب جدی به ساختار آن ها
می باشند .
تار مو برای زیبا و سالم ماندن نیاز به تغذیه دارد . با در نظر گرفتن این موضوع ، اسکیف ماسک درمان فشرده بابونه کرافرم را ارائه می کند ، که نوآوری در درمان موهای فر ، کینکی که بلوند طبیعی ، رنگ شده و هایلایت شده است . ماسک درمانی بابونه Keraform غنی شده با عصاره ی بابونه – پروتئین شیر و عسل می باشد .

این ترکیبات فعال در کنار هم باعث :

تغذیه

  • باز کردن گره ها با ایجاد تعادل در PH مو
  • رفع وز از طریق منظم کردن بار یونی مو
  • بازگرداندن درخشندگی از طریق بازیابی لایه ی EMA-18
    و استحکام به مو می‌شوند.
  • فرمول متعادل آن عمیقاً به ساختار مو نفوذ می کند و تارها را کاملاً بازسازی می کند و آنها را روشن و
  • درخشان می کند و منجر به آبرسانی از ریشه تا نوک مومی شود .
  • این ماسک مو یک برنامه ی بازسازی – تغذیه ای برای مراقبت از موهای فر و کینکی با توجه به فرم مو می باشد .
  • یک مرطوب کننده قوی است که مو را از درون بازسازی و تقویت می کند. باعث درخشندگی و نرمی مو می شود .
    پروتئین شیر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله کلسیم، ویتامین A، B1 و D، پتاسیم، فسفر و پروتئین است. آبرسانی و جوانسازی مو را تضمین می کند.

مواد فعال موجود در این ماسک مو :

عصاره ی بابونه :

بابونه چیست؟
بابونه گیاهی است که از گلهای دیزی مانند از خانواده گیاهان Asteraceae به دست می آید . برای قرن‌های متمادی مردم به خواص تغذیه‌ای بابونه پی بردند و از آن به عنوان یک درمان طبیعی برای چندین بیماری استفاده کردند .

عصاره ی بابونه ی فرآوری شده در این محصول به طور خاص به عنوان روشن کننده گیسوان پژمرده شده در برابر آفتاب ، کمک می کرد و به تقویت و استحکام مو، جلوگیری از شکافتن انتهای مو و حتی روشن کردن تارهای مو شناخته شده است . شادابی را به موهای شما باز می‌گرداند و موهای شما را از ظاهر ضعیف رها می‌کند، زیرا حاوی موادی است که درخشش را به تار ‌های طبیعی کسل‌ کننده بازیابی می کند .

بابونه موها را تغذیه می کند و سرعت رشد مو را بهبود می بخشد . استفاده از این گیاه فوق العاده می تواند ساختار کلی موهای شما را بهبود بخشد که در مبارزه با موهای شکننده و نوک دو شاخه یک عمل موفق است .

اسانس بابونه تحقیقات محکمی در پشت آن دارد. در طول سال ها، اغلب برای انواع بیماری ها استفاده شده است .

پروتئین شیر :

پروتئین شیر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله کلسیم، ویتامین A، B1 و D، پتاسیم، فسفر و پروتئین است. آبرسانی و جوانسازی مو را تضمین می کند.

موهای خوب برای شما چه معنایی دارد ؟ موهای قوی، هیدراته و درخشان .

پروتئین ها و لیپیدهای موجود در شیر باعث تقویت مو می شوند ، در حالی که کلسیم به رشد و به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند . شیر همچنین حاوی سایر مواد مغذی دوستدار مو مانند ویتامین A، B6، بیوتین و پتاسیم است که همگی باعث نرمی و درخشندگی مو می شوند .
پروتئین شیر به دلیل داشتن آمینو اسید کامل یکی از غنی ترین پروتئین های مغذی است . خواص ضد تحریک و محافظتی دارد که با هیچ پروتئین دیگری قابل مقایسه نیست . شما متوجه افزایش کنترل پذیری مو به همراه افزایش هیدراتاسیون و انعطاف پذیری مو خواهید شد . درست مانند تمام پروتئین های دیگر، پروتئین شیر دارای خواص بازسازی و شفابخش است ، اما در کنار این فواید ، آنها را در یک تعادل بهینه به دست خواهید آورد و به عنوان بلوک های ساختمانی برای استفاده بهتر از محصولات مراقبت از مو عمل می کند .

فواید پروتئین شیر

پروتئین شیر چگونه می تواند برای موهای من مفید باشد؟

اگر موهای شما فاقد رطوبت ، انعطاف پذیری ، درخشندگی ، طول یا براقیت است ، پروتئین شیر ممکن است همان چیزی باشد که از دست داده است. دو نوع اصلی پروتئین در شیر وجود دارد: کازئین و آب پنیر. که هر دو می توانند برای موهای شما مفید باشند. رژیم غذایی کم پروتئین ممکن است باعث نازک شدن مو یا رفتن به مرحله خواب و توقف رشد مو شود. موهای سالم نتیجه مستقیم بدن سالم است. و یک رژیم غذایی مغذی که حاوی پروتئین های شیر است ممکن است موهایی ضخیم و درخشان داشته باشد.

پروتئین یکی از اجزای سازنده مو در نظر گرفته می شود زیرا خود مو به طور طبیعی از پروتئین ساخته شده است . کمبود پروتئین معمولاً باعث نازک شدن مو یا اختلال در چرخه طبیعی رشد مو می شود . یکی دیگر از عناصر ترکیب مو به غیر از پروتئین، کراتین است . برای اینکه بتوان کراتین تولید کرد ، مهم است که بدن مقدار کافی کلسیم دریافت کند . از آنجایی که کلسیم به طور گسترده در شیر وجود دارد ، در میان مزایای دیگری که قبلاً در مورد آن صحبت شد ، این ماده مغذی باعث تحریک تولید کراتین و در نهایت روند رشد مو می شود .

عسل :

عسل منبعی از ویتامین ها ، پروتئین ها و مواد معدنی است . سرشار از بیوتین ، ویتامین C و آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد باکتریایی و مرطوب کنندگی دارد . رطوبت را در مو حفظ می کند ، خاصیت ارتجاعی تارها را بهبود می بخشد و به عنوان یک حالت دهنده طبیعی عمل می کند .

1. عسل برای رشد مو:

عسل به دلیل توانایی آن در تقویت رشد سلولی ، می‌تواند باعث رشد سلول‌های اپیتلیال (پوست) شود . پوست سر مملو از سلول های اپیتلیال است که فولیکول ها و مجاری بسیار مهم برای رشد مو را تشکیل می دهند .

2. کاربرد عسل برای حالت دادن مو

درمان های حالت دهنده برای بازگرداندن رطوبت به موهای شما طراحی شده اند. بسیاری از درمان های حالت دهنده مو همچنین حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مفید هستند.همانطور که مشخص است ، عسل دارای خواص مرطوب کنندگی فوق العاده ای است که به حفظ حالت و سلامت موهای شما کمک می کند. همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان است .

3. عسل برای درخشندگی مو

عسل هم خاصیت نرم کنندگی و هم خاصیت مرطوب کنندگی دارد و آن را به یک مرطوب کننده عالی برای مو تبدیل می کند. نرم کننده ها فولیکول های مو را صاف می کنند و به موهای کدر درخشندگی می بخشند. مرطوب کننده ها با مولکول های آب پیوند می خورند و به رشته های خشک رطوبت می افزایند.

با مرطوب کردن و درخشندگی، عسل می تواند به بازیابی درخشندگی طبیعی موهای شما کمک کند.

4. عسل برای روشن شدن مو

عسل حاوی گلوکز و همچنین آنزیمی به نام گلوکز اکسیداز است. این آنزیم گلوکز را تجزیه می کند و پراکسید هیدروژن را پشت سر می گذارد.پراکسید هیدروژن قادر به سفید کردن ملانین است، رنگدانه ای که مسئول رنگ دادن به موهای شماست. عسل طبیعی موجود در این لاین skafe keraform می تواند جایگزینی طبیعی برای مقاوم سازی مو در مقابل درمان های شیمیایی خشن سفید کننده باشد .

5. عسل برای رفع شکستگی مو

کراتین یک پروتئین ضروری است که به موهای شما ساختار و استحکام می بخشد. درمان‌های پروتئینی بخش محبوبی از روتین‌های مدرن مو هستند و می‌توانند به بازیابی تارهای ضعیف و شکننده کمک کنند.عسل حاوی تقریباً 0.5 درصد پروتئین منبع مورد اعتماد است. این ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما می تواند در ترکیب با سایر ویتامین ها و مواد معدنی موجود در عسل برای سلامت مو بسیارمفید باشد.

اگر موهای شما در اثر استفاده از مواد شیمیایی تهاجمی آسیب دیده است و به مقداری TLC نیاز دارد ، پس ترکیبات موجود در عسل می تواند به شما کمک کند .

این ماسک مو در حین سم زدایی، به تقویت آمینو اسیدهای مفید ، ویتامین ها و مواد معدنی موهای شما کمک می کند .

6. فواید عسل برای داشتن پوست سر سالم

سالم نگه داشتن پوست سر ، یک جزء ضروری برای داشتن موهای سالم است . تجمع خاک ، روغن یا حتی محصولات مو می تواند این کار را دشوار کند .

این لاین از محصولات keraform می‌توانند ، در درمان‌های پوست سر برای تمیز کردن پوست سر و تسکین شرایطی مانند شوره سر و درماتیت موثر باشند .

7. عسل برای شرایطی که مو را تحت تاثیر قرار می دهد

برخی از بیماری های التهابی پوست ، مانند پسوریازیس و اگزما ، می توانند روی پوست سر تأثیر بگذارند . محصول فشرده بابونه کرافرم دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است . آنتی اکسیدان ها یک ترکیب مهم در درمان این شرایط هستند .

علاوه بر این ، مواد ضدالتهابی ممکن است به کاهش شدت شیوع بیماری های پوستی کمک کند .

 

این ماسک به طور تخصصی برای موهای فر ، موجدار و کینکی توصیه می شود

کارایی این ماسک مو :

  • احیای عمیق موی فر
  • تغذیه لایه های کوتیکولی مو
  • آبرسانی و هیدراتاسیون
  • ایجاد درخشش جذاب
  • بازیابی الاسیسته و حالت پذیری مو
  • ایجاد لطافت و نرمی ابریشمی

روش و دفعات استفاده:

1. روی موهای تمیز، ماسک را به تمام طول تار مو بمالید .
2. به آرامی مواد ماساژ دهید .
3. بگذارید 15 الی 20 دقیقه بماند .
4.مواد را آبکشی کنید و بگذارید به وسیله هوا خشک شود یا در صورت تمایل با استفاده از باد سشواردیسپانسر این کار را انجام دهید .
5. حداکثر 2 بار در هفته قابل استفاده است.

 

 

Ingredients

Alcohol, Aqua, Behentrimonium Methosulfate, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylsopropional, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Chamomila Recutita Extract, Citric Acid, Dimethicone, Disodium EDTA, Glycerin, Glyceryl Stearate, Honey, Hydrolyzed Milk, Protein, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Parfum, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Tetrasodium EDTA.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو درمانی فشرده بابونه 1000میل کد 40219”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
ماسک مو درمانی فشرده بابونه 1000میل کد 40219