فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

نرم کننده ی اسموت مجنیفنت (نرم کننده و صاف کننده با شکوه کرامکس 300 میلی ):

Keramax Smooth Magnificent Conditioner 300ml

نرم کننده ی اسموت مجنیفنت کرامکس که دارای بار یونی کاتیونی بوده و بار آنیونی تشدید شده فیبر مو را منظم و خنثی می کند ، با استفاده از ماده حالت دهنده انحصاری Soft Emulsion (نرم کننده با ماندگاری طولانی)، از کوتیکول مو در برابرآسیب های ناشی از تهاجمات روزانه مانند ؛ قرار گرفتن در معرض نور، آلودگی و گرما جلوگیری می کند. با ایجاد تعادل در تخلخل و مدیریت فلس های کوتیکول حالت پذیری موها را آسان‌تر می‌کند و همچنین به تارها ظاهری نرم و درخشان می بخشد.

به طور مشخص اهدافی چون پیشگیری | حفاظت | تصحیح | مرمت را برای کوتیکول مو به ثمر می رساند .

تکنولوژی فعال به کار برده شده در این نرم کننده عبارت است از : تکنولوژی نانو کرا رستور(آمینو اسیدهای ابریشم و لیپیدهای میکرونیزه است)+ میکروامولسیون سیلیکونی آمینو می باشد .

فناوری امولسیون نرم – میکروامولسیون سیلیکونی آمینو با خاصیت تشکیل فیلم آبگریز (ضد آب) محافظت حرارتی از تارهای مو و همچنین درخشندگی، درخشندگی و نرمی بدون ایجاد احساس چربی. به افزایش استحکام کششی فیبر مو کمک می کند، مقاومت بیشتری در برابر شکستگی ایجاد می کند، موخوره و حجم را کاهش می دهد.

نرم کننده مو اسموت مجنیفنت کرامکس :

نرم کننده مو اسموت مجنیفنت کرامکس محصولی است که بعد از شامپو زدن در روتین روزانه و یا بعد از ماسک زدن در روتین مراقبت هفتگی برای کمک به بهبود بافت، کنترل پذیری، تعادل PH  مو ، منظم کردن بار یونی و سلامت کلی مو استفاده می شود. این کار با مرطوب کردن مو، کاهش استاتیک، و راحت‌تر باز شدن موها عمل می‌کند.

به دنبال شامپو زدن در روتین روزانه هرم مویرگی مراقبت از مو ، نرم کننده مو روی موهای مرطوب مالیده می شود.

اما در روتین هفته گی هرم مویرگی مراقبت از مو ، نرم کننده  بعد از اپلای کردن ماسک مو و شستوشوی ماسک مو ، بر روی موها ، معمولاً از قدهای میانی تا انتها به طور یکنواخت توزیع می شود (در صورت چرب بودن موها از پوست سر خودداری می شود) و برای چند دقیقه قبل از شستشوی کامل باقی می ماند.

نرم کننده ی مو اسموت مجنیفیت کرامکس علاوه بر صاف کردن سطح مو ، نرم کردن و حالت پذیری مو را از طریق عامل سیلیکونی حل شده در آب موجود در فرمولاسیون خود به انجام می رساند ، این محصول عامل مرطوب کننده ی گلیسرینه ای دارد که لایه آبگریز کوتیکول مو یعنی MEA-18  را محافظت و احیا می کند و همچنین دارای سورفانکت های کاتیونی می باشد که منجر به خنثی کردن استاتیک تار مو می شود و اسید سیتریک اضافه شده به فرمولاسیونش موجب تعادل PH  مو می شود و نیز عطر و رایحه بی نظیر آن حسی متفاوت را در حین مراقبت داخل حمام موها به شما می دهد .

به طور کلی   ترکیبات اصلی در نرم کننده مو اسموت مجنیفنت کرامکس  به طور هم افزایی برای مرطوب کردن، باز کردن گره ها،منظم کردن بار یونی ، تعادل PH  مو ، مرتب کردن فلس های کوتیکولی ،  محافظت و افزایش درخشندگی مو کار می کند.

ویژگی های نرم کننده  :

  1. مرطوب کننده موثر :

این نرم کننده آبرسانی کافی به موها را فراهم کند و آن را نرم و صاف نگه می دارد.چون  با تکنولوژی و مواد مرطوب کننده و نرم کننده ای  که رطوبت را جذب و حفظ می کند فرموله شده است .

  1. گره باز کن :

این نرم کننده  گره باز کردن موها را آسان‌تر می کند و شکستگی و ناراحتی هنگام شانه کردن یا برس زدن را کاهش می دهد. همچنین موها را بدون احساس سنگینی کنترل می کند.

  1. بافت صاف و قوام خامه ای :

این محصول  یک قوام خامه ای دارد که به راحتی قابل پخش است و می توان آن را به طور یکنواخت در سراسر مو بدون چکه کردن یا جمع شدن استفاده کرد.

  1. pH متعادل دارد :

این نرم کننده سطح pH سازگار با مو و پوست سر (حدود 4.5 تا 5.5) دارد. این به مهر و موم شدن کوتیکول های مو و افزایش درخشندگی کمک می کند، در حالی که از آسیب و موخوره جلوگیری می کند.

5 .  فاقد مواد شیمیایی سخت  :

این نرم کننده  عاری از مواد خشن مانند سولفات ها، پارابن ها و سیلیکون ها می باشد.

خصوصیات مشخص محصول :

  • فاقد نمک کلرید سدیم ، سولفات ، پارابن و مواد نفتی می باشد .
  • بر روی حیوانات تست نمی شود .
  • 100 % گیاهی و وگان است .
  • دارای اثر ضد آفتاب و فیلتر UV می باشد .

 

طرز استفاده :

  1. ابتدا شامپو اسموت مجنیفنت کرامکس بزنید :

با شستن موهای خود با شامپو  این کار مو و پوست سر را از آلودگی، چربی و تجمع محصولات پاک می کند. به طور کامل آبکشی کنید. ( در روتین روزانه و در صورت روتین هفتگی بعد از ماسک زدن نرم کننده را بزنید ).

  1. موهای خود را با حوله خشک کنید :

پس از شستشوی شامپو کردن و یا ماسک زدن موها ، به آرامی آب اضافی را از موهای خود بگیرید. می توانید از حوله برای لکه کردن موهای خود استفاده کنید، اما برای جلوگیری از آسیب، از مالیدن آن خودداری کنید. موها باید مرطوب باشند اما نریزند، زیرا آب زیاد می تواند مواد نرم کننده را رقیق کند.

  1. نرم کننده بزنید :

مقدار زیادی نرم کننده (مقدار آن بر اساس طول و ضخامت مو متفاوت است) مصرف کنید و آن را به طور مساوی بین کف دست خود تقسیم کنید.

استفاده از نرم کننده را در قسمت های میانی و انتهایی موهای خود، جایی که خشک تر و آسیب دیده تر می شود، شروع کنید. از مالیدن نرم کننده به طور مستقیم روی پوست سر خودداری کنید، به خصوص اگر موهای ریز یا چرب دارید، زیرا می تواند موها را سنگین کند.

  1. شانه بزنید :

برای توزیع یکنواخت، از یک شانه با دندانه پهن یا انگشتان خود استفاده کنید تا به آرامی موهای خود را شانه کنید، و اطمینان حاصل کنید که نرم کننده به طور یکنواخت از قد وسط تا انتها اعمال می شود. این به باز شدن گره کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که همه رشته ها پوشش داده شده اند.

  1. بگذارید مواد فرمولاسیون نرم کننده عمل کند :

اجازه دهید نرم کننده چند دقیقه روی موهای شما بماند.  2الی 3 دقیقه

  1. کاملا آبکشی کنید :

نرم کننده را با آب گرم بشویید. حتما کاملا آبکشی کنید تا زمانی که احساس کنید تمام محصول پاک شده است. شستشوی نهایی با آب خنک می تواند به مهر و موم شدن کوتیکول های مو کمک کند و درخشندگی و صافی مو را افزایش دهد.

  1. سایر محصولات مو را دنبال کنید :

پس از آبکشی نرم‌کننده، می‌توانید از محصولات دیگر مانند نرم‌کننده‌های حالت دهنده، روغن‌های مو یا محصولات حالت دهنده استفاده کنید.

  1. خشک و سبک سازی :

موهایتان را دوباره با حوله به آرامی خشک کنید تا آب اضافی آن گرفته شود. از مالش شدید خودداری کنید. سپس طبق معمول موهای خود را خشک کرده و حالت دهید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “conditioner300 ml نرم کننده کد40497”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
conditioner300 ml نرم کننده کد40497