فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ماسک مو درمانی – تغذیه ای رشد انفجاری کرامکس 350 میلی

Keramax Growth Explosion Treatment Mask 350g

 

ماسک درمان انفجار رشد کرامکس به طور ویژه برای موهای کسانی ساخته شده است که ریزش مو و مشکل در رشد مو دارند و حالت متعادلی را برای اسکالپ و موها فراهم می کند بدون اینکه پوست سر را تحریک کند. مناسب برای تمام انواع اسکالپ و مو .

ماسک درمان انفجار رشد کرامکس به گونه ای طراحی شده است که دارای 0 % مواد مضر و شیمیایی است و باید به اسکالپ و تار مو زده شود تا مشکل ریزش مو و کندی رشد مو را درمان کند. همچنین با توجه به فرمولاسیون تخصصی و هوشمند خود ،  حالت متعادلی هم برای اسکالپ و هم برای فیبر موها فراهم می کند بدون اینکه پوست سر را تحریک کند. (ضمن تغذیه فیبر مو ، PH  اسکالپ و فیبر مو را متعادل می کند .)

فرمول این ماسک  غنی شده است با ؛  فلفل، بیوتین و دی پانتنول .

مواد فعالی که ریزش مو را کنترل کرده ، رشد سالم را تسریع کرده، شادابی ، درخشندگی و ضخامت را به موهای ضعیف باز می گرداند.

مطالعات بالینی نشان داده است که استفاده از کل خط نتایج زیر را به دست آورد:

70 درصد تفاوت در رشد؛ بهبود 73 درصدی در کاهش ریزش مو؛ 77% بهبود درخشندگی، بافت، نرمی و ابریشمی مو.

 

مواد فعال ماسک :

 

فلفل دلمه ای (فلفل قرمز) : گردش خون محیطی را تحریک می کند. خاصیت محرک و مغذی دارد و برای تقویت مو عمل می کند.

بیوتین : ویتامینی از گروه B است. این ویتامین با نام های ویتامین B7 و ویتامین H نیز شناخته می شود. بیوتین به تولید کراتین، پروتئین اصلی تشکیل دهنده مو، مربوط می شود.

D-Panthenol : همچنین به عنوان پرو ویتامین B5 شناخته می شود، برای سلامت پوست سر، بهبود و نرمی مو ضروری است.

 

 

استفاده از این ماسک باعث ؛ آبرسانی عمیق، تقویت و ترویج رشد سریع و سالم مو می شود. و به طور مشخصکاهش ریزش مو بعد از اولین استفاده از این ماسک مو کاملا مشهود است .

ماسک مو یک درمان حالت دهنده عمیق است که فراتر از آن چیزی است که نرم کننده معمولی روزانه شما ارائه می دهد. ماسک مو برای تغذیه عمیق و هیدراتاسیون و بازسازی  موهای شما طراحی شده است و نگرانی های خاصی مانند خشکی، آسیب، موخوره و عدم درخشندگی را برطرف می کند. بر خلاف حالت دهنده هایی که در سطح برای باز کردن و صاف کردن تارهای شما کار می کنند، ماسک های مو به عمق بیشتری نفوذ می کنند و توانایی ترمیم و تقویت مو را از داخل به خارج را دارند.

 

نتیجه استفاده از این ماسک برای فیبر مو :

موهای مقاوم، هیدراته، بازسازی شده، تقویت شده، نرم، سالم و جوان شده با درخشندگی بیشتر.

این ماسک درمان فشرده علل اصلی نازک شدن و ریزش مو را هدف قرار می دهد و از بیوتین و دی پانتینول و فلفل  برای تغذیه پوست سر و فولیکول ها استفاده می کند. این باعث رشد موهای قوی تر و انعطاف پذیرتر می شود و با استفاده منظم به طور قابل توجهی ریزش مو را کاهش می دهد.

اقدام ترمیمی برای موهای آسیب دیده: موهای آسیب دیده جوان شده و به شکوه قبلی خود باز می گردند. ترکیب منحصربه‌فرد مواد فعال، نوک‌های شکاف و آسیب‌های ناشی از حالت‌دهی گرما و عوامل استرس‌زای محیطی را ترمیم می‌کند و تضمین می‌کند که موهای شما سالم و سرزنده باقی می‌مانند.

استحکام و صافی: تغییر در بافت مو را تجربه کنید. این ماسک موهای شما را با مواد مغذی ضروری تزریق می‌کند و در نتیجه تارهای قوی‌تری ایجاد می‌کند که در برابر شکستگی مقاومت می‌کنند و صافی ماندگار می‌شوند و موهای شما را ابریشمی و قابل کنترل می‌کند.

حالت دهنده عمیق: بدون اینکه موهای خود را سنگین کنید، عمیقاً در آبرسانی قرار بگیرید. این فرمول برای مرطوب کردن و حالت دادن عمیق طراحی شده است، موها را نرم، براق و سرشار از زندگی می کند و آن را به راه حلی عالی برای انواع مو تبدیل می کند.

استفاده آسان: روند استفاده بدون دردسر تضمین می کند که می توانید موهای خود را در خانه درمان حرفه ای کنید. این یکپارچه در روال مراقبت از موهای شما قرار می گیرد و نتایج با کیفیت سالن را

 

مراقبت از مو از پوست سر(اسکالپ ) شروع می شود، پوست سر نیز مانند پوست، پیر می شود.

در SKAFE  ما بهترین‌های طبیعت را با پیشرفته‌ترین فناوری‌ها برای شما ترکیب کرده‌ایم تا به پیری و کندی رشد موها رسیدگی کنید و یال‌های سرشار از زندگی ،جوان‌شده، سالم و براق را به نمایش بگذارید. درمان های رشد انفجاری و ضد پیری مو بالینی اثبات شده را تجربه کنید.

_ این ماسک مو فاقد سولفات ، نمک کلرید سدیم، پارابن، سیلیکون است .

_ 100% وگان می باشد .

_ به طور تخصصی برای کنترل ریزش و تحریک رشد مو طراحی شده است .

 

 

 

روش استفاده:

موها را با شامپوی بدون نمک رشد انفجاری کراماکس بشویید و سپس کاملا آبکشی کنید.

روی موهای مرطوب و تمیز ، مقدار مورد نیاز از این ماسک را از ریشه مو تا نوک ساقه به طور طناب کش بزنید  و تارهای مو را دسته به دسته ماساژ دهید.

اجازه دهید  10الی 15 دقیقه بر روی اسکالپ و ساقه ی موها بماند و سپس کاملا آبکشی کنید . برای تاثیر بهتر می توانید از کلاهک حرارتی استفاده کنید.

 

 

Ingredients:

Water, Benzyl Salicylate, Brazil Nut Seed Oil, Biotin, Butylparaben, Paprika Extract, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Chicory Leaf Extract, Citric Acid, Dipropylene Glycol, Disodium Edetate, Octinoxate, Ethylparaben, Eugenol, Glycerol, Glyceryl Monostearate, Licorice Rhizome/Root, Hexyl Cinnamal, Hydrolyzed Rhodophyceae Extract, Imidazolidinyl Urea, Isopropyl Alcohol, Limonene, Linalool, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Menthol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Methylparaben, Panthenol, Perfume, Methylaminopropyl/Hydroxypropyl Dimethicone Copolymer PEG-40 / PPG-8, Petrolatum, Phenoxyethanol, Polyquaternium-7, Propylene Glycol, Propylparaben, Rose Extract, Taurine, Ginger Extract.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “mask of treatment (ماسک درمان) کد 40494”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
mask of treatment (ماسک درمان) کد 40494