conditioner250 ml نرم کننده وتثبیت کننده کد 42206

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

نرم کننده ضد زردی کرامکس 300 میل

Keramax Yellowing Conditioner 300ml

 

نرم کننده ضد زردی Keramax به طور ویژه برای از بین بردن زردی ناخواسته از مو،ایجاد تعادل در PH  مو و همچنین بار آنیونی مو، تغذیه عمیق و مرطوب کردن لایه های فیبر مو طراحی شده است. فرمول انحصاری به طور هوشمندانه و هدفمند با  پروتئین برنج و فناوری Silsoft A+ غنی شده است، یک نرم کننده گی عالی را برای فیبر مو به ارمغان می آورد و نیز عملکرد بهتری را برای فیبر مو ارائه می دهد. این مواد فعال به تدریج بر روی موها اثر می‌گذارند، رنگدانه های زردی و نارنجی ناخواسته را خنثی می‌کند و همچنین برای مو علاوه بر رفع گره ، وز ، ایجاد درخشش شدید، انعطاف‌پذیری و نرمی را افزایش می‌دهند.

 

مواد فعال  اصلی در این نرم کننده عبارتند از:

  • پروتئین برنج :

پروتئینی که از دانه های برنج به دست می آید، سرشار از پپتیدها و کربوهیدرات هایی است که یک لایه محافظ برای رنگدانه مو تشکیل می دهند.

Silsoft A*       + :

سیلیکون محلول در آب با قدرت حالت دهنده عالی برای موهای سفید شده. تراز کامل فیبر مو را با    عملکرد ضد  گره خوردگی ، وز خوردگی و موخوره را افزایش می دهد.

نرم کننده مو یک محصول مراقبت از مو است که برای بهبود بافت، ظاهر و حالت پذیری مو پس از شستشو با شامپو طراحی شده است. نقش مهمی در حفظ سلامت مو و افزایش ظاهر کلی آن ایفا می کند. نرم کننده ضد زردی کرامکس  تارهای مو را عمیقا هیدراته می کند و به بازگرداندن رطوبت از دست رفته در حین شستشو کمک می کند. این امر به ویژه برای موهای خشک، آسیب دیده یا رنگ شده بسیار مهم است.

مواد صاف کننده موجود در نرم کننده  به کاهش اصطکاک بین تارهای مو کمک می کند و شانه کردن یا برس زدن روی مو را آسان تر می کند. این می تواند از شکستگی جلوگیری کند و آسیب را به حداقل برساند.

مهمترین وظیه ی این نرم کننده عبارت است از؛ تعادل Ph  مو و همچنین همگن سازی بار آنیونی مو از طریق بار کاتیونی موجود در نرم کننده .

به طور کلی، نرم کننده ضد ضد زردی کرامکس ، یک جزء مهم و موثر از روتین مراقبتی – درمانی موهای دکلره شده می باشد . که به حفظ سلامت، ظاهر و قابلیت مدیریت مو کمک می کند. استفاده منظم می تواند به موهای نرم تر، درخشان تر و سالم تر منجر شود و حالت دادن به آن ها را آسان تر و کمتر در معرض آسیب قرار دهد.

 

Ingredients:

Water, Behentrimonium Methosulfate, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Violet, Citric Acid, Dipropylene Glycol, Glycerol, Glyceryl Monostearate, Hexyl Cinnamal, Hydrolyzed Rice Protein, Isopropyl Alcohol, Linalool, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Methylaminoprop, yl/ Hydroxypropyl Dimethicone PEG-40/PPG-8 Copolymer, Yellow Petrolatum, Polyquaternium-80.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “conditioner250 ml نرم کننده وتثبیت کننده کد 42206”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
conditioner250 ml نرم کننده وتثبیت کننده کد 42206