کنسانتره رویال ژل و کراتین 15 میل کد 40013

کنسانتره رویال ژل و کراتین برای کسانی که نیاز به تلاش برای بازیابی موهای آسیب دیده دارند، خط بازسازی مو کرامکس ایده آل است. فرمول آن به لطف قدرت ژله رویال همراه با کراتین و کریاتین که بر روی موها تأثیر می گذارد به تقویت ، درخشش ، نرمی ،رفع کشسانی و سلامت مو کمک می کند. کنسانتره بازسازی موی کرامکس سکاف فرمولاسیون منحصر به فردی دارد که نتایج بسیار خوبی را در بهبود موهای آسیب دیده تضمین می کند، زیرا پایه درمان فشرده آن، کراتین از دست رفته را باز می گرداند، همچنان فیبر مو را بازسازی می کند و سلامتی و درخشندگی را فراهم می کند. به سرعت و با کارآیی عمل می کند، زیرا فرمولاسیون آن عمیقا به فیبر مو نفوذ می کنند و مو را از کورتکس به کوتیکول بازیابی می کند

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

Global Team Of Scalp&Hair Therapists

Keramax Capillary Reconstruction Keratin Concentrate 15ml

کنسانتره خالص رویال ژل و کراتین Keramax Reconstruction Capillary 3R یک پایگاه درمانی و مراقبت های ویژه است که کراتین از دست رفته ی مو را سریعا بازیابی می کند و فیبر مو را بازسازی می کند و سلامت و درخشش را برای فیبر موتأمین می کند. این محصول عمل سریع و کارآمد را ترویج می کند ، زیرا با بهره گیری از تکنولوژی نانو کرارستور عمیقا به فیبر مو نفوذ می کند وجرم مویرگی مو را بازیابی می کند و فیبرهای مو را مقاوم تر می کند. ( مو را از کورتکس به کوتیکول بازسازی می کند ).

خط بازسازی مویرگی Keramax 3R مجموعه ای درمانی خاص است که خواص طبیعی رشته ها را باز می گرداند ، فیبر را بازسازی می کند و ترک های ساقه مو را ترمیم می کند و کراتین طبیعی از دست رفته ی مو را بازیابی می کند . این خط عمدتا برای افرادی توصیه می شود که موهای خود را پس از عمل شیمیایی بشدت آسیب دیده اند درمان می کنند.
استفاده از کنسانتره رویال ژل و کراتین بعد از انجام عمل شیمیایی مخرب ساختمان مو بلافاصله توصیه می شود و به دلیل بهره گیری از تکنولوژی نانو ،عمیقا به فیبر مو نفوذ می کند و آسیب ها را فورا رفع و مو را ترمیم می کند . به دلیل هیدراتاسیون عیمقی که دارد مو را کاملا هیدراته می کند ، جرم مویرگی مو را بازیابی می کند .

این محصول مناسب :

موهای نازک و شکننده ،بی وزن (فاقد جرم مویرگی ) ، مستعد ریزش و بطور ویژه برای کسانی طراحی شده که نیاز به بازیابی موهای بشدت آسیب دیده و دی هیدراته دارند در زمانی بسیار کم و فوری .

یک محصول همه کاره برای پروسه ی کوکتل سازی برند SKafe به شمار می رود به نحوی که هدف و اثر بخشی درمان را از کوتیکول تا عمق کورتکس افزایش می دهد .
مواد تشکیل دهنده کنسانتره رویال ژل کرامکس اسکیف :

کراتین و کریاتینن :

مجتمع پروتئینی با وزن مولکولی کم که به راحتی به کوتیکول مو نفوذ می کند و با ایجاد تعادل مجدد در آب ، بارهای الکتریکی و اسیدهای آمینه باعث درخشندگی ، ترمیم ، هیدراتاسیون و حالت دهی می شود.

ژل رویال :

حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری برای مو است ، بنابراین ، توده موهای از دست رفته در اثر استفاده از مواد شیمیایی همچون رنگ و دکلره ، استفاده از خشک کن ، قرار گرفتن در معرض آفتاب و آلودگی را دوباره پر می کند.

کارایی :

  • نتایج فوری
  • جوانسازی فیبر مو فوری
  • آبرسانی و هیدراتاسیون عمیق فوری
  • حداکثر بار کراتین را به مو می دهد فورا
  • ایجاد استحکام و افزایش مقاومت مو فوری
  • بازایابی جرم مویرگی مو فوری

کراتین طبیعی مو را پر می کند و فیبر مو را عمیقا و فورا بازسازی و احیا می کند

نتایج فوری :

موهای بسیار براق، سالم و شل، بدون گره خوردگی و بدونه وز ، با حرکتی زیبا و طبیعی.

طرز استفاده :

روش اول :

در مرحله اول موها را با استفاده از یک شامپو یا به طور خاص تربا شامپو Keramax 3R دو بار پشت سر هم بشورید. و سپس کملا آبکشی کنید.
سپس با استفاده از یک حوله آب اضافی مو را بگیرد . (50 درصد نم داشته باشد ).

مرحله دوم :

محتوای کامل یک ویال را بر روی موهای تمیز و مرطوب بریزید و سپس با دست کاملا بر روی موها ماساژ دهید ، به نحوی که محتوای مواد به کل مناطق آسیب دیده و کل طول ساقه ی مو برسد . سپس با استفاده از یک شانه دانه ریز موها را مرتب کنید که مواد به طول کل مو اعمال شود

.
مرحله سوم :

با استفاده از یک کلاه حرارتی موها را بپوشانید و به مدت 15الی 20 دقیقه به مو مکث بدهید .

مرحله چهارم :

بعد از اتمام زمان مورد نظر مو را فقط و فقط با آب آبکشی کنید .

مرحله پنجم :

با استفاده از باد گرم سشوار براشینگ حرفه ای را به انجام برسانید .

روش دوم :

در مرحله اول :

موها را با استفاده از یک شامپو پاک کننده عمیق یا شامپو Keramax 3R دو بار پشت سر هم بشورید.

در مرحله دوم :

آب اضافی مو را با استفاده از یک حوله بگیرید .

محتوای یک عدد آمپول سیمی دی لینو را بر روی موها تمیز و مرطوب بمالید و به مدت 5 الی 7 دقیقه ماساژ بدهید بر روی مو .

(مقدار مورد نیاز از ماسک نانو ریکانسکشن (هیالورونیک ) کرافرم +محتوای یک عدد ویال کنسانتره رویال ژل و کراتین ) را برروی موهای که آمپول سمی دی لینو را مالیده ایم ، به صورت رشته به رشته از ریشه تا نوک ساقه بمالید و ماساژ دهید و سپس با استفاده از یک کلاه حرارتی به مو 25 دقیقه تایم بدهید تا مواد جذب فیبر مو شود . )
تنها و تنها با آب ولرم کل مواد رو از روی مو بشورید
با استفاده از باد گرم سشوار براشینگ حرفه ای را به انجام برسانید .

این محصول قابل ترکیبی با کلیه ی تراپی های برند Skafe و حتی بوتاکس Natutrat B.T.X Skafe می باشد و به عنوان یک دوز فوق قوی در هیدراتاسیون عمل می کند .

نحوه ی ترکیب Keramax Capillary Reconstruction Keratin Concentrate 15ml با بوتاکس :
مقدار 10 میلی لیتر از کنسانتره رویال ژل و کراتین را با 100 گرم بوتاکس به خوبی قاطی کرده و سپس ترکیب حاصل را به موها بزنید . و پروسه بوتاکس مو را به انجام برسانید .

(10 میل کنسانتره رویال ژل و کراتین + 100 گرم بوتاکس skafe )

همچنین می توان کنسانتره رویال ژل و کراتین را با مواد پروگریسیف سیستم یا حتی ماسک تثبیت پروگریسیف سیستم که مرحله سوم می باشد ، ترکیب کرد .
(50/7 گرم کنسانتره رویال ژل و کراتین + 50 گرم مواد پروگریسیف سیستم محصول شماره 2 یا ماسک تثبیت کننده پروگریسیف که محصول شماره 3 می باشد )
سپس ترکیب حاصله را به عنوان تثبیت کننده فوق قوی استفاده نمود، این ترکیب همزمان علاوه بر تثبیت کردن پروگریسیف سیستم ،هیدراتاسیون و شاین و لطافت مو را افزایش می دهد

ترکیبات :

BHT, CL 12010, CL 47000, Cocoyl Hydrolyzed Keratin, Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Dimethiconol, Isopropyl Myristate, Isostearic Acid, Paraffinum Liquidum, Parfum (Perfume), Phenyl Trimethicone, Sorbitan Oleate.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کنسانتره رویال ژل و کراتین 15 میل کد 40013”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کنسانتره رویال ژل و کراتین 15 میل کد 40013