کراتین ژل 120 گرم کد 40033

کراتین 120gr:

  • براساس کراتین + کریاتین + رویال ژل عسل
  • فاقد فرمالدهید و سیلیکون گاز
  • کراتین بازسازی کننده فوق متمرکز هیدرولیز شده
  • مخصوص موهای شکننده و آسیب دیده در اثر فرایندهای شیمیایی
  • غنی شده با حداکثر بار هیدرولیز شده کراتین و رویال ژل و کریاتین

کارایی:

  • به عمق فیبر مو نفوذ کرده و مو را از کورتکس به کوتیکول بازسازی می کند.
  • حداکثر هیدراتاسیون را به مو می بخشد.

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

Global Team Of Scalp&Hair Therapists
www.skafe.ir Email:skafeiran@gmail.com

Keramax Reconstruction capillary 3R

ژل کراتین بازسازی مو کرامکس 120 گرم:
( درمان تخلخل مو- پر کننده فلس )

ژل کراتین Keramax Reconstruction capillary 3R (تعویض ، ترمیم و مقاومت) موهای شدیدا آسیب دیده را بازیابی می کند ، پس از فرآیند پردازش و رنگ آمیزی و قرار گرفتن در معرض عوامل خارجی (آفتاب ، باران و باد) موها را مقاوم می کند. با کراتین هیدرولیز شده ، کریاتینن و ژل رویال ، درمان فشرده را تقویت می کند و فیبر مو را بازسازی می کند. لاین سه آر و به خصوص این محصول به طور ویژه برای بازسازی مو توصیه می شود .
کراتین ژل ، یک درمان هوشمند با تکنولوژی هوشمند نانوکرا رستور به هدف درمان مو از کورتکس به کوتیکول می باشد . و نیز دارای سپر حرارتی بوده و قابل ترکیب با کلیه ی مواد صافی یا مواد تهاجمی می باشد برای کنترل آسیب و همچنین چون یک محصول اورژانسی در کابین رنگ و دکلره و صافی قابل اجراست .
مخصوص :
موهایی که پس از عمل شیمیایی آسیب می بینند یا موهای نازک و شکننده ، مستعد ریزش .

خط بازسازی مویرگی کرامکس سه آر یک درمان خاص است که خواص طبیعی تارها را بازیابی می کند ، فیبر را بازسازی می کند و ترک های ساقه مو را ترمیم می کند. این لاین عمدتا برای افرادی توصیه می شود که موهایشان پس از عمل شیمیایی آسیب جدی دیده اند. درمانی که به فیبر مو نفوذ می کند و یک عمل ترمیم کننده و مرطوب کننده ایجاد می کند و مستقیماً بر روی فیبر آسیب دیده مو تأثیر می گذارد.

قابل ترکیب با موادهای صافی و رنگ و دکلره

درباره دارایی های این محصول :

کراتین و کریاتینن :
مجتمع پروتئینی با وزن مولکولی کم که به راحتی به کوتیکول مو نفوذ می کند و با ایجاد تعادل مجدد در آب ، بارهای الکتریکی ،PHمو و اسیدهای آمینه باعث درخشندگی ، ترمیم ، هیدراتاسیون ،لطافت و حالت دهی می شود.

ژل رویال :
حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری برای مو است ، بنابراین ، توده موهای از دست رفته در اثر استفاده از مواد شیمیایی ، استفاده از خشک کن ، اتو ، ریباندینگ وقرار گرفتن در معرض آفتاب و آلودگی را دوباره پر می کند.

خط بازسازی مو Keramax موهای احیا شده و سرشار از زندگی را با توجه به هدف محصول هوشمندانه ارائه می دهد!

نتیجه استفاد از این محصول :

1-کراتین طبیعی از دست رفته مو را دوباره بازیابی می کند و فیبر مو را از کورتکس به کوتیکول درمان می کند .
2-ترمیم و تعمیر مناطق آسیب دیده فیبر مو
3-افزایش استحکام و مقاومت مو
4-موها را عیمقا آبرسانی و هیدراته می کند .
5-درخشندگی فوق العاده ای را به موها می بخشد .
6- تخلخل پذیری بالای مو را با یک هدف تغذیه ای بازسازی درمان می کند .
*****بهره گرفته شده از تکنولوژی نانوکرا رستو

طرز استفاده از این محصول :
روش اول :
1-موهای را با شامپو Hair Reconstruction Keramax 3R یا هر شامپوی متعادلی دوبار به طور متوالی بشورید به نحوی که کل آلودگی ها و ناخالصی ها از روی مو پاک شود .
2- رشته ها را فقط و فقط با کمک حوله در حد 50 درصد خشک کنید، آب چکه ی مو را کامل بگیرید .

3- کراتین ژل را رشته به رشته و به صورت طناب کش ، در طول ساقه به موها بزنید ،به نحوی که مواد کراتین ژل به همه ی قسمتهای تارها بخورد . (زمانی که مواد به همه مو رسید )، یک سرپوش یا کلاه حرارتی را به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی موها قرار داده و مکث کنید .
4- با استفاده از براشینگ حرفه ای (ابتدا ب گرم –سپس باد ملایم –درنهایت باد سر سشوار )مواد را صد درصد برروی مو تثبیت کنید .
5-اتوی سرامیکی را بر روی دمای 180 درجه درجه سانتی گراد قرار دهید و هر دسته مو 3 الی 4 بار اتوکشی کنید .
توجه : تا 48 ساعت موها را شستوشو ندهید .
روش دوم :
1-موهای را با شامپو Hair Reconstruction Keramax 3R دوبار به طور متوالی بشورید به نحوی که کل آلودگی ها و ناخالصی ها از روی مو پاک شود .
2- رشته ها را فقط و فقط با کمک حوله خشک کنید، آب چکه ی مو را کامل بگیرید .
3- کراتین ژل را رشته به رشته و به صورت طناب کش ، در طول ساقه به موها بزنید ،به نحوی که مواد کراتین ژل به همه تارها بخورد . (زمانی که مواد به همه مو رسید )، یک سرپوش یا کلاه حرارتی را به مدت 10 الی 15 دقیقه بر روی موها قرار داده و مکث کنید .
مقدار 30 گرم از ماسک (کراتین کرافرم یا ماسک مگا ریپایر ناتوترات را +50/7 میل کنسانتره رویال ژل + یک عدد آمپول سمی دی لینو به خوبی قاطی کنید)
4-بعد از اتمام زمان مکث مورد نظر ،کلاه حرارتی را از روی مو برداشته ترکیب حاصله رو به صورت رشته به رشته بر روی موهایی که کراتین ژل را قرارداده ایم اعمال کنید. و دوباره کلاه حرارتی را بروی موها قراردهید و به مدت 15 دقیقه مکث کنید .
5- کلاه حرارتی را برداشته و موها را فقط و فقط با آب ولرم کاملا آبکشی کنید و سپس با استفاده از براشینگ حرفه ای موها را صددرصد خشک کنید و با استفاده از اتو در دمای 180 درجه هر رشته ی مو را 3 بار اتوکشی کنید .
توجه : موها را تا 48 ساعت بعد از انجام این تراپی نشورید .

کراتین ژل ، به عنوان یکی از اجزایی تعریف شده تراپی جراحی قابل استفاده می باشد .
کراتین ژل ،به عنوان یک عامل محافظ برای جلوگیری از آسیب دکلره و رنگ موثر است .

ترکیبات :

Aqua (wáter), Butylpheny Methylpropional, Cetrimononium Chloride, Cl19140, Citric Acid, Citronellol, Coumarin, Diazolidinyl Urea, DMDM Hydantoin, Hydrolyzed Com Protein, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Silk, Hydrolyzed Soy Protein, Hydrolyzed Whaeat Protein, Hydroxycitronellal, Hydroxyethylcellulose, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene Carboxaldeyde, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Iodopropynyl Butylcarbamate, Isomethy Ionone, Linalool, Panthenol, Parfum (Perfume), PEG-12 Dimethicone, Polyquaternium-10, Propylene Glycol.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کراتین ژل 120 گرم کد 40033”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کراتین ژل 120 گرم کد 40033