دسته‌بندی نشده

تراپی قوی با عمق نفوذ در کلیه لایه های کوتیکولی ساقه مو

تراپی قوی با عمق نفوذ در کلیه لایه های کوتیکولی ساقه مو

مگا ریپیر تراپی

یک برنامه ی درمانی ترمیم ، تعمیر و بازیابی  می باشد . به هدف هیدراتاسیون ، تغذیه مو با عمق نفوذ لایه Endo Cuticole  ، درمان گره خوردگی ، درمان وز و تعادل ph مو  ، ایجاد شاین بالا، رفع زبری و خشکی در تارهای که آسیب است .

(ترمیم –تعمیر –جایگزینی –بازیابی )

این درمان  در سه فاز :

1- یونیزاسیون

2- هیدرولیز شدن

3- بالم شدن 

پروسه درمان را به اتمام میرساند.

یک تراپی ویژه برای موهای به شدت خشک ، زبر ، بی جان و آسیب دیده و دی هیدراته وگره خورده است .

موهای که در سطح سوم آسیب کوتیکولی هستند را می توانیم با این تراپی به صورت ملایم بازیابی کرد  .

 

برای موهای ظریف ، وز ، مجعد یا حجیم ،صاف در هر تیپ و نوعی که باشد  .

مناسب برای این تیپ موها:

1- ( 1A,2A,3A,4A )

2- ( 1B,2B,3,B,4B )

3- ( 1C,2C,3C )

4- (1D,2D )

این درمان  در بهبود اکسیژن رسانی تارهای مو نقش به سزایی دارد ، همچنین برای درمان  مویرگی (فیبر) به روشی یکپارچه طراحی شده است.

از طریق احیای آب بندهای کوتیکولی موجب درخشش شدید مو ، از طریق بازیابی و ترمیم لایه MEA-18  موجب بازسازی موهای خشک و آسیب دیده می شود .

 کراتین  طبیعی مو را تقویت می کند و تارها را نرم و طبیعی نگه می دارد و از آسیب های ناشی از عوامل شدید مو را محافظت می کند.

 

 

 

این کیت شامل :

 

1- شامپو 3R Keramax 300ml :

شامپو ضد پسماند موهای کراماکس 3R  (جایگزینی ، ترمیم و مقاومت) دارای فرمولی متعادل بوده و نظافت عمیقی از ریشه تا نوک را فراهم می کند و بقایای آلودگی و مواد شیمیایی  قبلی را از بین می برد.و  تار مو را در سه سطح به طور عمیق پاک می کند ، فرمول آن احساس طراوت را ایجاد می کند.

2- آمپول درمان مویرگی 12in1 :

این آمپول دارای 12 ماده فعال کننده قوی می باشد که به مو استحکام ویژه ای می بخشد .

با مجموعه ای از اسیدهای آمینه ضروری ساخته شده است. در کنار هم ، در ترمیم ، تغذیه و آبرسانی موهای آسیب دیده عمل می کند و نتیجه هایی مانند بهبود مقاومت الاستیک مویرگی و محافظت در برابر تجاوزات ناشی از عوامل خارجی را به همراه دارد.

12 ماده فعال: روغن انبه ، روغن بادام ، ضد آفتاب ، کره نخل برزیل ، کره شی ، سرامیدز ، کراتین ، عصاره مغز مغز ، کلاژن ، پروتئین مروارید ، ژل رویال ، پروتئین ابریشم.

3- ماسک مو مگا ریپایر 500 میل :

کراتین و کریاتین و آرژنین ،پروتئین ،ویتامین PRO B5 و آمینواسیدهای ضروری  و رویال ژل عسل و سرامیداس و روغنهای ضروری .

آرژنین : آمینو اسید آرژنین، موجب میشود تا اکسیژن و مواد غذایی بیشتر و بهتری در اختیار ریشه موها(فولیکول) قرار بگیرد و با این مکانیزم می تواند کمک زیادی به رویش موها و افزایش ضخامت و همچنین مقاوم سازی  آنها کند. به خصوص در زمانی که با مواد معدنی و سایر ویتامین های دیگر مانند بیوتین و منیزیم و ویتامین ب کامپلکس  همزمان مصرف می گردد.

ویتامین Pro B5 :   که نام دیگر آن اسید پانتوتنیک (Pantothenic Acid) است یکی از مهمترین ویتامین های گروه ب بوده که نقش های متعدد و بسیار مهمی در بدن انسان  برای سلامت پوست و مو ایفا می کند. و به عمق فیبر مو نفوذ می کند و موجب افزایش استحکام و قوام مو می شود .

دارای قدرت ترمیم بسیار بالا مو ها ، مرطوب کننده ، تغذیه و قدرت و درخشش فوق العاده ای را به فیبر موها می بخشد.

4- کنسانتره خالص رویال ژل و کراتین 15 میل (کنسانتره بازسازی عمیق مو):

با این دوز کنسانتره کراتینه موهای خود را ترمیم کرده و سلامتی خود را بازیابید. بازسازی کننده کراتین بدون فرمالدهید ، فوق العاده غلیظ با کراتین هیدرولیز شده ، که با سرعت بسیار بالایی جذب مو می شود ، ساختار آن را تقویت می کند و عمیقا احیا می کند. علاوه بر این ، حاوی مواد فعال و مرطوب کننده و تقویت کننده ساختار است که باعث درخشش و بازیابی حرکت طبیعی مو می شود. موهای شما بسیار سالم ، براق و نرم باقی خواهد ماند.

این محصول به طور ویژه برای درمان و بازیابی سریع  موهای آسیب دیده در اثر فرآیندهای شیمیایی تنها در مدت 15 دقیقه  طراحی شده است.

به لطف ترکیب حداکثر بار کراتین هیدرولیزه ، ژل رویال و آمینو اسید کریاتین ، می توان به بازسازی عمیق مو از داخل به خارج ، با تأمین حداکثر آبرسانی و اثر لطافت و درخشش ، از بین بردن موخوره فوری دست یافت!

عناصر فعال:

ژله رویال: یکی از غنی ترین مواد موجود در طبیعت است. ترکیب آن بیش از 100 نوع عنصر ، ویتامین ، نمک معدنی و اسیدهای آمینه دارد که قدرت ، درخشندگی و جوان سازی مو را فراهم می کند.

کراتین: پروتئینی که موها را نرم ، ابریشمی و براق نگه می دارد.

کریاتینن: آمینواسیدی که متابولیسم انرژی سلولهای مو را تحریک می کند

 

5- آمپول درمان مویرگی سمی دی لینو 10 میلی لیتر :

Semi di Lino یک متعادل کننده pH، غنی از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 و 6 است که برای ریکاوری مو ایده آل است. کوتیکول های مو که در اثر فرآیندهای شیمیایی، کمبود تغذیه و/یا آسیب های محیطی  باز می شوند را می بندد. این جز از درمان کمک می کند که تارها گره نخورند و وز مو   را از بین ببرد.

آمپول درمان مویرگی Semi di Lino 10ml Skafe موهای تحت درمان شیمیایی (رنگ ، دکلره ، مواد صافی ، مواد فر و…) را بهبود می بخشد.

 

6- روغن هیدرولیز شده بذر کتان :

روغن بذر کتان Natutrat S.O.S مو را براق و نرم می کند. از ایجاد وز و گره خوردگی مو  جلوگیری می کند و کوتیکول ها را بسته نگه می دارد.

فرمول آن حاوی 100% روغن گیاهی است!

– حداکثر رطوبت رسانی و  آبرسانی را ایجاد می کند.

ترکیبات :

Bht، بنزیل بنزوات بوتیل فنیل متیل پروپیون، سیترونلول، گلیسین روغن سویا (لوبیا سویا)، هگزیل سینامال، لیمونن، لینالول، روغن دانه لینوم یوسیتاتیسیم، اسانس.

 

 

7- بوتاکس مگا / بلوند  (در صورتی که موی تحت درمان تار نازک و ضعیف باشد)

Natutrat BTX با فرمول انحصاری برای انواع مو ساخته شده است. در فرمول خود روغن آرگان + آرژنین است که با هم کوتیکول ها را محکم می کند و مو را تغذیه و بازیابی می کنند و به دلیل آرژنین موجود در این محصول ، در پروسه ضخیم سازی و استحکام بخشی به موها کمک می کند .

 آرژنین : آمینو اسید آرژنین، موجب میشود تا اکسیژن و مواد غذایی بیشتر و بهتری در اختیار ریشه موها(فولیکول) قرار بگیرد و با این مکانیزم می تواند کمک زیادی به رویش موها و افزایش ضخامت و همچنین مقاوم سازی  آنها کند. به خصوص در زمانی که با مواد معدنی و سایر ویتامین های دیگر مانند بیوتین و منیزیم و ویتامین ب کامپلکس  همزمان مصرف می گردد.

 

کارایی این تراپی :

با بهرگیری  از آمینو اسیدهای ضروری همچون سریاتینن و آرژنین ،  اسیدهای چرب همچون امگا 3 و امگا 6 و امگا 9 ،  ریز لیپیدهای موجود همچون سرامیداس  و استرها و نیز پروتیئن و ویتامینه های موجود در اجزای این تراپی :

  • مو را دوباره تا عمیق ترین لایه کوتیکول ترمیم می کنیم
  • به تارهای مو قوام و استحکام ویژه ای می بخشد
  • گره خوردگی و وز شدگی و شانه ناپذیری مو را کاملا رفع می کند .
  • شاین ویژه ای به مو می بخشد .
  • مو را از کسالت و ناتوانی در میاد .
  • کشسانی اولیه مو را درمان و الاسیته مو را به فرم طبیعی بر می گرداند .

مراحل انجام مگاریپایر تراپی :

 

1- مرحله اول :

موها را با یک شامپو پاک کننده عمیق 3R keramax ، تمیز کرده به طوری که کلیه آلودگی و چربی و نا خالصی را از روی فیبر مو و اسکالپ عمیقا پاک کنید .و سپس آبچکه موها را با استفاده از یک حوله از روی مو بردارید .

2- در مرحله دوم :

محتوای یک عدد آمپول 12in1 را رشته به رشته از ریشه تا نوک ساقه به صوت طناب کش بر روی موها بمالید وکاملا ماساژ بدهید به مدت 5 دقیقه مکث کنید . و بدونه نیاز به آبکشی بلافاصله مرحله سوم  را شروع کنید .

3- مرحله سوم :

فرمول زیر را کاملا با هم میکس کنید :

  • در صورتی که مو معمولی یا ضخیم باشد :

(40 گرم ماسک مگا ریپایر 50 میل + 7 میل کنسانتره رویال ژل +1 عدد آمپول درمانی سمی دی لینو +نیم اسکوپ روغن هیدرولیز شده بذر کتان )

  • در صورتی که تار مو نازک باشد (ضعیف باشد یا در اثر ساییدگی نازک شده باشد ) :

(40 گرم ماسک مگاریپایر 50 میل + 7 میل کنسانتره رویال ژل+1 عدد آمپول سمی دی لینو+ 10 گرم بوتاکس ناتوترات سکاف )

 ترکیب فوق را کاملا با هم میکس کرده تا کاملا هم فاز شوند و سپس میکس حاصل شده را به موهای مرطوب و تمیزی که محتوای آمپول  12در 1 را زده این ،به صورت رشته به رشته و طناب کش  بمالید، سپس با استفاده از یک کلاه پلاستیکی ، مو را کاور کرده و به مدت 20 الی 25 دقیقه به موها تایم بدهید .

               فقط با آب ولرم مواد را از روی موها بردارید و مو را تمیز کنید به طوری که کل مواد از روی مو برداشته شود .

4- مرحله چهارم :

بعد از اتمام این پروسه موها را با استفاده از باد گرم سشوار 100 درصد خشک کنید و با استفاده از دمای 180 درجه اتو هر دسته ی مو را که انتخاب می کنید 2الی 3 بار اتوکشی کنید تا مواد بر روی مو مهر و موم شود .

توجه :

مرحله اتوکشی تنها برای منظم کردن تارها است و می توانید این مرحله را هم انجام ندهید .

موها را بعد از درمان تا 48 ساعت آب کشی نکنید .

هوم کر مناسب این تراپی :

1- کیت پست چیمیکال کرامکس به عنوان هوم کر لاکچری و حرفه ای این تراپی پیشنهاد می شود.

2- شامپو و نرم کننده تغذیه عمیق رجفورت + ماسک مو مگا ریپایر

3- شامپو و نرم کننده آبرسان عمیق رجفورت+ماسک مو پست چیمیکال کرافرم 500میل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *