دسته‌بندی نشده

تراپی ضد ریزش و ضد شکنندگی و تغذیه عمیق فولیکول

جابوراندی و رزماری تراپی :

این یک روش تراپی کاملا ارگانیک و آروماتیک است بر پایه عصاره خالص گیاه جابواندی و روغن 100 درصد خالص هیدرولیز شده رزماری و ماسک کاملا ارگانیک جابوراندی و جوجوبا .

 

با بهره گیری از تکنولوژی پیلوکارپین که بروی ماتریکس اولیه مو دربخش فولیکول تاثیر می گذارد و عوامل تغذیه ای مو را از جمله ویتامین ها و آمینواسیدها را برای تولید و نمو یک گرافت مو در فولیکول تامین می کند.

 

1- شامپو تخصصی جابوراندی و جوجوبا یا شامپو آلوئه ورا کرافرم 500 میل

 

2- آمپول کنسانتره مویرگی جابوراندی 10 میلی لیتر

آمپول درمانی مو جابوراندی ؛ به تقویت پوست سر و تحریک رشد موهای کرکی و ضعیف کمک می کند .

کنسانتره مو وزال جابوراندی با حفظ رشد مو سالم ، کنترل ریزش مو مربوط به افزایش سن و شرایط محیطی و نیز تحریک فولیکول و در نهایت تحریک رشد مو ، به عنوان یک تراپی ویژه مراقبت کامل از مو را ارائه می دهد .

عصاره مو وزال جابوراندی ، پوست سر و فولیکول های مو را تغذیه می کند و جریان خون سالم را به پوست سر حفظ می کند .

جابورندی یکی از بهترین درمان های ریزش موی بیش از حد و بهترین درمان هومیوپاتی برای ریزش مو را به شما ارائه می دهد. بسیاری از داروهای هومیوپاتی ریزش مو نیز وجود دارد اما این درمان نتایج عالی را در افرادی که به هر دلیلی از ریزش مو رنج می برند نشان داده است. عصاره ی جابوراندی همچنین تا حدی به  درمان شوره سر و سایر بیماری های اسکالپ کمک می کند. با ارائه بهترین تغذیه به ریشه مو ، رشد مو را افزایش داده و باعث استحکام فیبر  مو می شود. ممکن است حتی این عصاره برای افزایش قدرت و ضخامت مو استفاده شود. پس از استفاده منظم از این تراپی ، موهای شما رشد کرده و ضخیم و بلند می شوند .

توصیف محصول عصاره ی جابوراندی از مزایای تغذیه پوست سر ، تحریک فولیکولار مو ، تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش ،برخوردار است و بنابراین در درمان مو جایگاه محبوبی پیدا می کند. عصاره ی تخلیص شده ی جابوراندی برای کنترل ریزش مو به ویژه در حین شیردهی و یا به دلیل اختلالات هورمونی دوران عادت ماهیانه  بسیار خوب است. همچنین ممکن است از تشکیل شکاف مو جلوگیری کند. مواد تشکیل دهنده روغن موی جابوراندی ، Jaborandi ، Brahmi ، Wiesbaden 6x Cantharis و Arinca Mont هستند .

 

 

3- روغن هیدرولیز شده رزماری یا روغن هیدرولیز شده پمپ ویتامین ناتوترات یا روغن هیدرولیز شده جابوراندی :

هر کدام از این روغن های که ذکر شده برای مبارزه با ریزش مو ، به  تحریک رشد مو کمک کرده و موها را تقویت می کند.

 

فرمول آنها  حاوی 100٪ روغن گیاهی با ویتامین های همچون بیوتن و دی پانتینول  است!

روغن هاب فوق گردش خون را در اسکالپ سر تقویت می کنند. در نتیجه ، این امر می تواند از گرسنگی خونرس منجر به ریزش مو و از بین رفتن  فولیکول های مو جلوگیری کند.

این روغنها به طور مستقیم به محافظت در برابر ریزش مو کمک می کنند، فراتر از تحریک رشد مو ، از روغن اساسی رزماری برای جلوگیری از سفیدی زودرس و سبوره و  شوره اسکالپ چرب  استفاده می شود ، همچنین ممکن است به از بین بردن جوش پوست سر کمک کند.

4- ماسک مو ضد ریزش :

ماسک تغذیه Keraform Fall Control حاوی عصاره جابوراندی و روغن جوجوبا است که در کنار هم به بازسازی فیبر مو کمک کرده و از شکستگی  آن جلوگیری می کند ؛ اثر آن موها را از ریشه تا نوک می پوشاند ، به تارها قدرت می بخشد ، خاصیت ارتجاعی را بازیابی می کند و از خشک شدن فیبر آسیب دیده جلوگیری می کند.

جابوراندی و رزماری تراپی یک روش تراپی کاملا ارگانیک بر اساس عصاره ی خالص جابورندی و روغن خالص رزماری و همچینین یک بالم یا ماسک مو به صورت کره ی فرآوری شده ی جوجوبا و جابورندی می باشد که علاوه بر جلوگیری و کنترل ریزش به تحریک فولیکول و رشد مو هم منجر می شود .

 

5- آمپول درمانی کنسانتره ضد ریزش 10 میلی لیتر

 

آمپول درمانی کنسانتره ضد ریزش مو درمانی است که ریشه را بازیابی و تقویت می کند ، سلامت مو را بازیابی می کند و با ریزش مو مبارزه می کند.

حاوی کینوا است ، ( پروتئینی که رشد و نمو سالم مو را تامین می کند و همچنین عصاره های محرک رشد و جلوگیری کننده از ریزش مو ) .

 

 روش استفاده از این تراپی :

 

1-مرحله اول : موها را با استفاده از شامپوی (جابوراندی و جوجوبا ) کرافرم شستوشو دهید و در صورت لزوم دوبار این برنامه را تکرارکنید.

2- مرحله دوم : آب اضافی موها را با استفاده از یک حوله بگیرید و محتوای یک عدد آمپول عصاره خالص جابورندی را بر روی اسکالپ مو به آرامی ماساژ دهید به طوری که به همه اسکالپ مواد برسد .

3- مرحله سوم :موهای سر را با استفاده از یک کلاه حرارتی به مدت 5 الی 7 دقیقه بپوشانید .

4- مرحله چهارم : مقدار 30 گرم از ماسک ضد شکنندگی و ریزش(جابوراندی و جوجوبا) را با یک اسکوپ  از روغن خالص رزماری با هم حل کنید و سپس کلاه حرارتی را برداشته و محلول حاصل شده را از ریشه تا نوک ساقه به موها بمالید ، به صورت رشته به رشته  .(حتما به اسکالپ هم مواد را باید بمالید) . سپس با استفاده از یک کلاه حرارتی موها را به مدت 25 دقیقه بپوشانید وبعد از اتمام این زمان مکث ،موها را فقط و فقط با آب بشورید و مواد را به طور کامل از روی اسکالپ و موها بشورید .

5- مرحله پنجم : موها را با استفاده از حوله و باد ملایم سشوارکاملا خشک کنید ، سپس محتوای یک عدد آمپول کنسانتره ضد ریزش را بر روی اسکالپ تمیز به طور کامل بمالید .بعد از این مرحله نیاز به آبکشی ندارد .

 

توجه : این تراپی بسته به نیاز از 3 جلسه تا 8 جلسه و هر جلسه هم به مدت 14 روز فاصله قابل استفاده می باشد .

 

بهترین روش مراقبت هوم کر از این تراپی ،استفاده از شامپو تقویتی کرافرم + تونیک ضد ریزش 120 میل ناتوترات پمپ ویتامین .

 

 

کارایی این تراپی :

1-دارای خواص ضد التهابی هستند

2-رشد عصب را تقویت می کند

3-بهبود گردش خون و تحریک فولیکول

4-کنترل ریزش مو

5- تغذیه اسکالپ و فولیکول

6- ایجاد ظاهری درخشان و شاداب برای مو ها

7- مرطوب سازی و رفع خشکی مو ها

8- هیدراتاسیون یا آبرسانی عمیق مو ها

9- تقویت ساختار و ساختمان مو ها

10- ضد ریزش

11- تغذیه کننده فیبر مو به طور کامل

12- هیدراته کردن عمیق کوتیکول مو

13- افزایش انعطاف مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *